Predlog naslavlja težavo ozke ceste od glavne ceste pri bivšem vrtcu do pešpoti, ki vodi nad zaprto cesto do OŠ Pirniče in vrtca. Gre za zelo ozko cesto brez pločnikov, na kateri se ne moreta srečati dva avtomobila. Ta cesta je v jutranjem času precej prometna, velik problem je, da po njej hodijo otroci v šolo in se nimajo kam umikati avtomobilom. Še posebej nevaren je nepregleden ovinek na z betonskim blokom zaprti cesti za avtomobile. Tam se otroci velikokrat pripeljejo s kolesom ali skirojem in ker nekateri avtomobili iz smeri glavne ceste precej hitro pripeljejo, je tam nevarnost prometne nesreče. Promet na tej cesti se dodatno povečuje, ker se po njej vozijo nekateri občani, ki nadaljujejo pot preko mostu čez Bošnico in naprej preko travnika proti šoli.
Na cesti je tudi vedno več sprehajalcev, ki gredo preko zaprte ceste v smeri igrišča pod osnovno šolo.
Predlagamo, da se na konkretnem cestnem odseku izvedejo dela za umirjanje prometa v korist najranljivejših udeležencev v prometu. Cesta je tudi sicer v zelo slabem stanju in se zaradi nekaterih nestrokovno izpeljanih posegov delno poseda, kar je pripeljalo do "stiskanja" oz. poškodb nekaterih podzemnih infrastrukturnih vodov (sicer so luknje na cesti na nek način koristne, saj preprečujejo še večje hitrosti).
Na zaprtem delu ceste pod šolo bi bilo smiselno postaviti nekaj klopi in zasaditi kakšno drevo. Tudi, če bo ta del ceste služil med tednom za šolsko parkirišče, ga lahko občani s pridom uporabijo med vikendi in med počitnicami. Postavitev nekaj klopi z zvišanim sedalom bo omogočila starostnikom udoben počitek med sprehodom. Nekateri starejši se namreč ne odpravijo na sprehod, ker na poti nimajo dovolj priložnosti za počitek.
Pripraviti je potrebno celovit projekt sanacije ceste in nove prometne ureditve skladno s principi umirjanja prometa. Hitrost prometa bi morala biti do največ 30 km/h. Vendar v slovenski kulturi vožnje prometni znak ni dovolj, zato je potrebno sprojektirati tudi postavitev fizičnih naprav za umirjanje prometa, ki onemogočijo prehitro vožnjo (npr. sinusoidne grbine, zoženje vozišča...). Ker gre za izredno ozko cesto z omejenim naborom ukrepov, bi bilo smiselno razmisliti o ukrepu oblikovanja prometne površine (tlakovanja, barva...). Glej primer umirjanja prometa v Juršovki pri Ljutomeru: https://www.google.com/search?q=jur%C5%A1ovka+ureditev+prometa&rlz=1C1GCEB_enSI917SI917&sxsrf=ALeKk03lH0seU75--nERm9ezENZXaogYhw:1619543618974&tbm=isch&source=iu&ictx=1&fir=UTa1yS8u9wI90M%252CoMJIZJpi43-QuM%252C_&vet=1&usg=AI4_-kQRdIyBiWW_qyT84DIGe7iqYBcnxA&sa=X&ved=2ahUKEwiwqe2Q9p7wAhUBr6QKHRj6Dh0Q9QF6BAgQEAE&biw=1920&bih=937#imgrc=Mj-NPIiPY31V8M
Ker se cesta nadaljuje na zaprti del, namenjen samo pešcem in kolesarjem, bi bilo smiselno hkrati z nekaj klopmi in zasaditvijo urediti še ta del poti.
Projekt bi se izvedel v Zgornjih Pirničah na obstoječi javni cesti.:
Projekt bi se izvedel v času med 1. 7. 2021 in 1. 9. 2022. Cilj je, da se ta del šolske poti uredi do naslednjega šolskega leta in promovira kot varna šolska/vrtčevska pot v času Evropskeg tedna mobilnosti 2022.
Sodelovanje v času priprave projekta umirjanja prometa.