Donova cesta je glavna povezava za kolesarje med centrom in Svetjem (ZD, OŠ, dvorana), po kateri kolesarijo tako dnevni kot športni kolesarji, ki nadaljujejo vožnjo na Gorenjsko. Da bi bil ta klanec bolj prijazen in varen do kolesarjev, po katerem marsikdo z avtomobilom išče bližnjico, bi nanje opozarjal kolesarski pas na obeh robovih cestišča. Ta bi tudi optično ožil cestišče in nižal hitrosti voznikov avtomobilov.
Zaris kolesarskega pasu (črtkana bela črta in rdeča črta) na obeh robovih Donove ceste. Na vrhu, pri restavraciji Vegan fresh naj se (vsaj s puščico) primerno označi nadaljevanje poti preko parkirišča v podhod pod krožiščem. Pas bi se lahko nadaljeval tudi po Ostrovrharjevi do šole (pri šoli je zdaj povsem osamljen odsek kolesarskega pasu) in nato do kolesarske steze na Finžgarjevi ulici. Tudi na spodnjem izteku Donove bi se pas moral nadaljevati po Medvoški cesti na zahod ter ob glavni cesti preko mostu do pošte, a tam so zadeve bolj zapletene.
Zaris dovolj širokega kolesarskega pasu, v prvem koraku na celotni dolžini Donove ceste oz. vsaj do križišča z Ostrovrharjevo, nato nadaljevanje po ulicah za vzpostavitev sklenjene kolesarske mreže v Medvodah (vsaj povezave med postajališči e-koles in med glavnimi storitvami v občini). Zaris naj bo obstojen oz. redno vzdrževan. Pred samim zarisom naj se primerno obvešča krajane, sploh pa bližnje stanovalce. Obvestilo naj vsebuje tudi pravila vožnje na cestah s kolesarskim pasom s črtkano črto (vožnja z avtomobilom po sredini, ob srečanju je kolesarski pas namenjen izogibanju, če tam ni kolesarja). https://www.youtube.com/watch?v=vh7tGeOQB5w
Donova cesta, v naslednjih fazah razširitev mreže na Ostrovrharjevo, Medvoško …
Ni pomembno kdaj.
Sofinanciranje ukrepov trajnostne mobilnosti?